Севярын Квяткоўскі. «Каларадская пушча»
Чым адрозніваецца жыццё ў Менску і Горадзе-Героі? Чаму яны падзеленыя калючым дротам, а мяжа патрулюецца бронецягнікамі? Як можа выглядаць порт «Чыжоўка», калі сусветны акіян уздымецца на 199 метраў?
Чым адрозніваецца жыццё ў Менску і Горадзе-Героі? Чаму яны падзеленыя калючым дротам, а мяжа патрулюецца бронецягнікамі? Як можа выглядаць порт «Чыжоўка», калі сусветны акіян уздымецца на 199 метраў?
Ждали свободных – приходит массовка. Хотели капитанов мысли – получите фасонных позеров. Это не лечится ротацией героев. Единственный способ: выключить звук. Растить не публику, а райтеров. Вместо машин любви запустить фабрики смыслов.
Гэта шчырая рэканструкцыя адной менскай ночы, звычайнай у сваёй чароўнасьці ночы сярэдзіны дзевяностых. Альгерд Бахарэвіч зноў праходзіць той асьветленай ліхтарамі і фарамі дарогай. Дарогай з Цэнтру ў Шабаны
Альгерд Бахарэвіч, які стаў Алегам Іванавічам, працуе ў школе «на Розачцы», п'е са страшакляснікамі и сустракаецца са сваёй вучаницай. Працягваем узгадваць менскія 1990-я.
Адмарозкі, васьміклясьнікі, нецікавыя калегі, перапоўнены 110-ы, бессэнсоўныя прадпісаньні, аднолькавыя панылыя дні, багна “нармальнага” існаваньня ў “нармальным сьвеце”. І старшаклясьніцы! Альгерд Бахарэвіч становіцца Алегам Іванавічам і ідзе працаваць у школу
Менскія шапікі і Камароўка. Музыкі з падземных пераходаў і тэлефонныя будкі. Альгерд Бахарэвіч упершыню набывае імпартныя прэзерватывы, засынае пад бабулін гадзінік і грае "Халоднае піва". Пісьменнік працягвае ўзгадваць беларускія 1990-я
«Хрусталь» Дарьи Жук тянет на роль нового художественного камертона, эдакого мессии быстрого приготовления, которого так долго ждали. Чем хорош этот фильм и сможет ли он задать новую планку беларусскому кино? Разбираемся.
Старажоўскі і Чэрвеньскі рынкі, Дражня і гандляры наркотыкамі, рэферэндум аб сімволіцы і легендарны “Крыжачок”. Альгерд Бахарэвіч здае пустыя бутэлькі, яго кідаюць валютчыкі і дзяўчына, а потым спрабуюць адарваць ад сядзеньня на стадыёне "Дынама". Пісьменнік працягвае ўзгадваць беларускія 1990-я
Маладыя літаратары грукаюць у тазік, ставараюць Бум-Бам-Літ і сыходзяць з яго, вывучаюць чалавекатып "Беларускі Пісьменнік" – і самі становяцца пісьменнікамі. Чытайце працяг кнігі Альгерда Бахарэвіча "Мае дзевяностыя".
Бум-Бам-Літ, яго галоўныя героі і тазік – у працягу шчырага расповяду Альгерда Бахарэвіча пра беларускія 1990-я